Friday, June 5, 2009

Port Dickson! Kini ku kembali...

Salah satu agenda yg drncang. Aku n family wahid g bercuti di Port Dickson, Nogori 9. Kami telah memilih GLORY BEACH RESORT sbg tempat penginapan. Emmm.. best la jugak, harga pun berpatutan. Cuma yg tak bestnye, adik ipar aku yg cute tu "YATI" tak dpt pegi krn masih berkursus di Johor. Klu ada dia pasti gamat suasana. Hehe.. takpe la ti, hujung thun ni kta layan BUKIT MERAH LAKE TOWN RESORT pulak. tUNGGU...

Ni la sebahagian aktiviti ktorag ms kat sana. Korang layan jela gambar yg aku download ni erk! gambar atas tu, aku ngan wahid sempat berpossing depan rmh family wahid sblm bertolak ke pd. Saja buat2 poyo. hehe...

Sebahagian drpd pemandangan di Glory Beach Resort. Kami dok tingkat paling atas, gayat giler tp best wooo...

Aksi2 dua beradik yg gila main game. Blh dikatakan setiap ms dan saat dorg dok lyn ps2,
asal kat bilik je, main game dan akan tergelak2 sakan yg aku pun tak faham.
Apa yg lucunye? entah...

Gelagat menunggu makanan di sebuah warung. Hehe.. tengok la Embah (yg bermaksud nenek) wahid nampk bosan jer.. tunggu makanan tak sampai2. Sabo ye embah..


Aktivit yg paling best, main "BOWLING".. akhirnya pujukan aku kat wahid berhasil. Hehe.. dah lama giler tak main, lps gian jap.. ktorng layan 2 game je. lagi best aku dpt mengalahkan WAHID. Haha.. jgn tak caya, mak mentua aku pun main sekali. caya la mak! Ibu yg paling sporting..

No comments:

Post a Comment