Wednesday, July 15, 2009

masa itu emas..

hai.. lately ni mcm tak cukup masa je, ada je benda yg nak dibuat, so aktvti2 mngapdet entry nih terpaksa ditangguh utk satu tempoh masa yg agak lama. Sedih juga tp nak buat mcmana ada benda lain yg lebih penting. hhhuhhuuuu.... Nak katanya MASA ITU EMAS. Ni pun aku terpaksa curik2 masa 2-3 minit utk menjengah blog yg nmpak mcm dah tak ceria je. tak kisah la yang penting aku nak hadiahkan korang semua sebuah lagu favourite aku nih. Lagu ni sekadar hiburan je tau.. takde kaitan dgn kehidupan tuan empunya blog ni. Heheee.. aku suka nyanyi lagu ni time karaoke, pastu wahid akan tergelak2.. dia ingat kelakar kot lagu ni, tak tau kite punya la feeling.. bukan ape bila aku dengar lagu ni, akan mengimbau kenangan aku zaman kanak2 ketika berusia 8 tahun, sekitar tahun 1988.. seronok mengingat gelagat aku yg suka menyanyi time tu, nasib baik tak jadi penyanyi je. hehe..

No comments:

Post a Comment