Tuesday, July 28, 2009

Wahid dan Otai...

Ketika aku dan wahid berjalan2 di Jusco BuKit Raja, tiba2 aku nampak ramai org dok berkumpul kat ruang legar kat situ. Aku ngan wahid pun turut la menyibukkan diri, ohhhh... rupa2nye Otai Rock 1 Malaya "AMY SEARCH" ada kat situ tgh buat promosi konsert DI AWAN BIRU. Aku tak la berapa nak teruja tp org kat sebelah aku ni, mcm cacing kepanasan. Wah2!!! dh jumpa idolanye tak ingat aku kat sebelah terus pegi jumpa amy n bersalaman. Pastu siap nak bgambo lagi, ikutkan tak blh bergambar sesuka hati kena la beli tiket dulu tp dek kerana teruja sesangat dia tak peduli. Hehehe... Aku pun layan je la karenah dia tu, ha.. dpt la bbrp pic utk kenangan2, tkut ralat macm mama si iris plk ( terkilan tak dpt bergmbo ngan ct nurhaliza ). hehe...

Apa persamaan Amy dan Wahid?
Persamaan :
- sama2 botak
- dua2 mcm bodyguard. hehe... tp yg beso ckit tu, nmpak je macho tp kucing pun takut daa..

No comments:

Post a Comment