Monday, April 20, 2009

Oh! jantungku....

Sejak 2, 3 menjak ni (mcm nabil rj lwk kt) aku ni asyik berdebar2 je, degupan jantung pun mcm luar biasa dr selalu. aku mula la dok terfikir yg bukan2. "sakit jantung ke aku ni?", darah tinggi ke rendah? alamak risaunye..... mcm ada something wrong somewhere la kat diri ni, so aku pun ajk la my hubby gi check doktor.. utk mengurangkan kerisauan yg tak tentu hala ni. Lama2 takut pengsan di tengah jln plk. Hehe..

Na! setelah diperiksa, doktor mengesahkan aku mempunyai tahp debaran melebihi paras maksimum 90. Wow! Terkojut aku . Doktor kata tekanan darah normal cuma aku mempunyai thp kerisauan yg tinggi yg boleh mybbkan jantung berdegup laju dan luar biasa.. Ptt la aku tak boleh tengok cite2 suspen, seram, buli membuli.. aku blh jd cemas semacam. Ni la simptom2 ketuaan agaknye. Hehe...

Doktor suggest aku minum susu utk lebih relax.. jgn fikir banyak sangat. Entah la, mcmana nk buat pun tak tau.. tP aku kena memikirkan sesuatu utk jantungku!

No comments:

Post a Comment